Sorry, je bent te laat: Deze pagina bestaat niet (meer)…

Waar ben je naar op zoek?

  • Bedrijfsfotografie
  • Productfotografie
  • Projectfotografie
  • Evenementenfotografie
  • Foodfotografie
Bedrijfsfotografie

Laat zien wat je doet.

Een potentiële klant heeft er niets aan als jouw bedrijf zich achter jouw logo blijft verschuilen. Door te laten zien wat jouw bedrijf precies doet kom je transparant en professioneel over. Je straalt uit dat je trots bent op jouw werk. Met zo’n bedrijf wil je zaken doen. Toch?

Productfotografie

Strakke productfotografie.

Het is belangrijk dat jouw product goed op de foto staat. Een goede presentatie van het product in jouw webshop zorgt voor meer verkopen en vervolgens minder retourzendingen, omdat het bestelde product overeen komt met het product dat geleverd wordt.

Projectfotografie

Laat jouw werk zien als referentie.

Als jouw product de inrichting van een ruimte betreft (binnen en buiten), is het belangrijk dat je bij nieuwe klanten opdrachten kunt laten zien die je al afgeleverd hebt. Fotografie is een uitstekend medium om jouw werk te laten zien.

Evenementenfotografie

Gelukkig hebben we de foto’s nog.

Of het nou gaat om een kleinschalig bedrijfsfeest, een beurs of om een gigantisch festival: foto’s laten je het evenement herbeleven. Zowel voor de bezoeker als voor de organisator zijn foto’s een leuke souvenir die je overhoudt aan het evenement.

Foodfotografie

Het moet er lekker uit zien.

Het belangrijkste criterium van foto’s van eten is dat het er lekker uit moet zien. Een foto moet goed laten zien hoe het product eruitziet, maar de sfeer moet de kijker verleiden om een hap te nemen. Foodfoto’s werken als een amuse!

Benieuwd naar mijn laatste blogs?

In dit artikel wil ik je uitleggen waarom een beeldbank kan werken voor jouw bedrijf en waarom ik een fan ben van beeldbanken.

Natuurlijk wil je goed op de foto staan, want deze moet je toch een tijdje gebruiken. Dan moet hij wel goed zijn. Wat kan je eraan doen als je het spannend vindt om op de foto te gaan?

Als je hoger in online zoekresultaten wilt komen, zal je moeten schrijven over jouw vakgebied. De uitdaging is dan om met jouw teksten (die vooral fijn leesbaar moeten zijn) de juiste snaar te raken als het gaat om zoektermen.

Je komt ze gelukkig héél zeldzaam tegen: aanvragen waarbij wordt gevraagd wat het met de prijs doet als de opdrachtgever zelf de foto’s bewerkt. Mijn antwoord: precies hetzelfde als wanneer je ze door mij laat bewerken. Waarom?