Een goede bedrijfsfoto is niet alleen een mooi plaatje, maar ondersteunt een verhaal dat verteld moet worden. Dat is waar mijn talent zit: verhalen vertellen. Het medium dat ik daarvoor gebruik is fotografie. Ik zie het als mijn missie om de verhalen van mijn opdrachtgevers te vertellen door middel van beeld. Als ik met een ondernemer in gesprek ben over diens bedrijf begint mijn creativiteit vrijwel meteen te borrelen. Doordat ik in plaatjes denk, kan ik ook het verhaal van jouw bedrijf vertalen in beeld.
Veel van mijn opdrachtgevers zitten in de voedingsmiddelenbranche. Dit is onbewust ontstaan, waarschijnlijk omdat ik gek ben op eten en drinken. Doordat ik een verleden heb in de horeca, kan ik ook een verhaal vanuit het ‘Horecaans’ in foto’s vertalen. Gastvrijheid en fotografie liggen namelijk erg dicht bij elkaar. De gast (de kijker) moet een beleving krijgen bij jouw bedrijf. Mag ik jou helpen om deze beleving over te brengen?